Kamarca House Hotel / Yatağan

Kamarca House Hotel / Yatağan
Otelimi incelemek isterseniz lütfen fotoğrafı TIKLAYIN!...

23 Haziran 2011 Perşembe

ELÇİYE ZEVALDİ SON SÖZLER

sular rüzgarla bir olmuş kahır 
lodoslardan toplanıyorum delice 
zalim vedalar kavanozda cazip 
sürüyorum cariyelerinize sessizce 
ben ki sesi öksürükten bozma 
toy bir sipahi 
ocağınıza sığınmış 
besleyin beni güpegündüz 
gürbüz kılın ki gürzler elimde dar 
yarıbelimden arşın kılıç 
ben de neferdim hünkarım 
vezirlerle yüzüstü 
gençler pek boldu ülkemizde 
topraklar geniş 
kadınlar ateş adlar da önemsizdi zati 
dinliyorum sizi hünkarım emirler verin 
gönderin beni bozgunlara baştacı 
törenler yapın saray kulları kapıda 
çalsın mehteranlar geçmişi 
ben saray hırsızlarının elebaşı 
ben avlu itlerinin en itibarsızı 
çalmıştım bir geçmiş saltanatınızdan 
bundandı ülkenizin zenginliği 
dinliyorum sizi hünkarım 
yağdırın yine sefer emirlerini 
yine çalsın mehteranlar 
törenler yapın saray kulları kapıda 
burçlar donmuş kahinler çaresiz 
dalkavuklar bile fal bakıyor ayazda 
bir oğlaktım ben burçlardan 
sizi istemiştim dönencemde geçmişiniz 
sizi çalmadan 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder