Kamarca House Hotel / Yatağan

Kamarca House Hotel / Yatağan
Otelimi incelemek isterseniz lütfen fotoğrafı TIKLAYIN!...

6 Haziran 2011 Pazartesi

UYANDIĞIM SAAT KİMİN?

Uyandığım saat kimin?.. Uyanırım ya her sabah; kimindir zaman, kimindir yaşanan? Düşlere sirayet etmeyen nefesalışlar mıydı hayat? Bu ben değilim bu da benim hayatım değil; biliyorum. Aslında uyanmıyorum; uyuyorum güzergahlara, uyuyorum ışıklara ve uyuyorum uğrunda kiralandığım çalışkanlığa. Bence doktor kontrolünde olmalıydı tüm sabahlar. Kırılan düşler onarılmalıydı. Geceleri genişleyen damarlara ve sönmeye yüztutmuş ciğerlere de bir bakılmalıydı. İhtiyattır; belki de muska eşliğinde terkedilmeliydi yataklar. Günler kısa geçerdi / belki de çok uzundu günbatımına uzanan sebilhaneler. Aslında kendimi manevi muallaklardan korurdum. Geceleri okunmuş sulardan içip, öncesizliğimi şişelenmiş 45˚’lik bu sıvılara bırakırdım. Bir de sonrasızlık vardı tabii; sayrı evlerinde umut diye tanıştırılan. Hiç anlatılmadı sonrasızlık, her yarın bir gelecek dedi ağıtçılar.. özgeci sözlerine inanarak uyudum. Gelecek bu günmüş eyvah.. yine yarınsız uyanmıştım. Uyanmıştım uyanmasına da; uyuyordum... Ben ki her an gidecek kadar hazır, kendi evinde misafir biriydim. Yine de uyuyordum. Oysa giysilerim hep yanıbaşımda dururdu, banyo ile ayakkabılık arası da uzak değildi malesef. Ve herşey 30 saniyelik bir reklam filmi bütçesiyle çekiliyordu... Gidebilirdim aslında!.. 

“sen söyleyenden sonra hiç sabah olmadı ve 
hiç bir sabah bu kadar üzerinden geçmemişti; inan” 

açık sarı o’na 30” 

(1) 
genç erkek? şaşkın-bekliyor-gitmek istiyor-otur! (emir) 
kalıyor-birlikte gidiyorlar... 

1. tanık : diğer erkek-tanışmıyoruz! 

mekan : iç mekan/canlı.. ihtimal kafe... ilk kez 
geri duruyor, daha önce denemiş-bence olumsuz 
ışıklar kısılıyor, ısınan renkler giderek kararıyor ve 
kesme ile mekansız bir masa beliriyor-üçümüz oturuyoruz; 
diğer erkek’in üstünden beni konuşuyorlar-yapma... 

- kadın: hayvan bu 
- diğer erkek: aşıksın.. 
- genç erkek?: ....(yokum ki)-hiç beklemiyordum biliyor musun? 

kesme ile bir caddede (trafiğe kapalı) üç kişi 
yürüyorlar-konuştuklarımızı hatırlamıyorum inan! 
bu plandaki üçüncü kişi masada oturan (diğer erkek) değil 
bir meydana varıyorlar-vedalaşacağımızı sanıyordum 
genç erkek kahve içmeye davet ediyor ./.. um 
kadın gururludur, türk kahvesini şart koşar / eve gidilir 

2. tanık : bir arkadaş; ilgileniyor 


(2) 
açık sarı o'na / oynuyoruz-şimdi yönetmendir 
çiçek yok bir tane olabilir; başlıyoruz 
dar olmalı mutfak, dört kişi, gece, ... 
içlerinden birini tanıyorum/sanırım 
diğer ikisi kadın / 4. kişi benim-kendime tanıştırılıyorum 
ışık dramatik, uykusuz, yorgun-sıktığın avuçlarım hala terli.. 
üşüyorum; bıraktığında kıştı hatırla 

mekan : penceresiz bir oda, kısık müzik 
ve sevgili oldukları anlaşılan iki çift 
efekt : doğal / erkek yıkanır 
dış ses : burada olman çok güzel... hayır, hayır yanlış bu.. 
tanıdıktı söyleyen 

ifade : gülyamaçlarında dolaşan kadın yüzü 
bak bu sözü sevdim 

açık sarı o'na-yaklaşırım.. gözler... 

gözlerini çok seviyorum 
belki de anlattığın için anlıyorum 
bakışlarda içgeçiren yalnızlığını 
kızamam 


(3) 

geç kalıyor-çalışıyordum 
kalabalık ve loş ışıkta geceye rağmen yabancı kalan gözleri.. 
güçlükle onu da görüyor-alışıyorum 

tanıklar : hepimiz 

mekan : iç mekan/alabildiğine canlı.. ihtimal bar... son kez 
geri duruyor, daha önce denemiş-bence olumsuz 
kesme ile masanın ortasına bir duvar örülüyor-bakamıyorum! 


gözlerini çok seviyorum 
belki de anlattığın için anlıyorum 
bakışlarda eşdeğiştiren yalnızlığını 
kıyamam 

kare donar : açık sarı-sıvılaşıyorum 

yaşadıkça yaşanan cansızlaşır 
ölümden sonrasına inanmak gibi 
öyküsüne müdahale tutkusudur 
gözlerini çok seviyorum 
belki de anlattığın için anlıyorum 
bakışlarda sözdinlemez yalnızlığını 
oysa soysuz derecede önemlidir 
unutulmak 
ve büyük bir gözaltıdır aslında hatırlanmak 
suçsuzum / benim 

0101 010101010 : ............... 

1 yorum:

  1. ne güzel...
    ama bazen anlamadım sonra bir daha okudum sonra anladım ama bazı satırlar ben anlamadan kalacak ömür boyu:)ve farkındalığım yüksek neyse ki...biliyorum bu anlayamamak benden ötürü. Ve herkes Kuramın tamamını anlıyordur benden gayrı. Ya bu kursun bitirme sertifikasını alamazsam? Neyse katılım belgesi bile yeter:)

    YanıtlaSil